2013. november 12., kedd

Császár Angela mesél Tatáról a Duna Televízióban


Csaszar_Angela_javitott.jpg
Császár Angela Jászai Mari-díjas színművész Tatáról mesél a „Szerelmes földrajz” című műsorban a Duna Televízióban 2013. november 17-én vasárnap 15 órai kezdettel. Ugyanis a színművész „szerelmes földrajzának” legkedvesebb helyszínei Tata és Budán az Ördögorom lejtő.


„Tata életemnek 12 évét öleli át. Idejártam általános iskolába és gimnáziumba, itt telt a fiatalságom nagy része. Tata az én kapaszkodóm, az én hátországom, ahova hazajövök, ahol szeretnek és várnak. A másik otthonom Budán van, az Ördögorom lejtőn, ahol immáron 35 éve élek férjemmel és családommal. Mi építettük a házat, ápoljuk a kertet. Ismerünk minden fűszálat és bokrot. Nekünk ez a béke szigete. A nehéz időkben is, és akkor is, ha jókedvünk van. E két hely tökéletesen megfelel nekem.”

A Duna Televízió ajánlójában olvashatjuk ezeket a szívmelengető sorokat, melyekkel Tata Város Díszpolgára, a Magyar Örökség- és Kazinczy-díjas színésznő, Császár Angela invitál bennünket a televízió elé, hogy beavasson minket abba, számára milyen helyszíneket rejt a „szerelmes földrajz”. Azon szerencsés emberek közé tartozom, akik fogadhatták őt egy szeptemberi napsütéses délelőttön a forgatás egyik helyszínén, a tatai Eötvös József Gimnáziumban. A művésznőnek fontos egykori iskolája, ezért most is boldogan tért vissza szeretett alma materébe. Úgy éreztem, ha előtte nem ragyogott volna az idő, jövetelével akkor is becsalta volna a napsugarakat az ódon falak közé… Örömmel fogadta diákjaink köszöntőjét, s váltott velük néhány kedves szót, míg el nem búcsúzott Hollós László rendező kérésére, mivel elkezdődött a felvétel.

Aki szeretné megtudni, hogy mi történt ekkor, feltétlen üljön a televízió elé november 17-én, vasárnap 15 órakor, s nézze meg a Duna Televízió Szerelmes földrajz című műsorát! Én kíváncsian várom.

Kerekes Kornélia

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése